Thursday, December 30, 2010

Me .....

Aku manusia lemah selalu terjatuh
Berbeda aku dari mu kau berdiri teguh
Aku serba tiada aku kekurangan
Dan bila kau tiba aku hilang dari kewujudan 


Sempurnanya sifatmu tulusnya hatimu
Jujurnya niatmu tingginya kesabaranmu
Lepaskanlah diriku
Kerna aku tak mampu tuk menanggung
Sebuah Cinta Sempurna darimu

Bukan aku tak pernah mengerti dirimu
Ku sanjung setiap kata cinta kau berikan aku
Hilangkan rasa itu akhirkan semua
Dan bila kau sedar aku hilang dari kewujudan



.... quote from Cinta Sempurna by Yuna




Biarkanlah...
Biarkan aku hidup sendirian
Tak ingin ku mengenangkan kisah lama
Biarkanlah...
Biarkan aku hidup sendirian
Kerana hati ini telah dilukai



... quote from Hati Ini Telah Dilukai by Ajai & Kris Dayanti







No comments:

Post a Comment