Friday, March 18, 2011

i'm Not Single


hey ! of course la i'm not single !
apa? ingat orang yang tak berkasih2 nie *couple* lonely ke?single ke?
sengsorang jew ke? apa ingat aku tak ade kawan ? hey sorry?? aku ramai apa bff aku !!
bestfriend forever? 
ok ! topic entry ni friend. 
so? korang tau ke apa erti sebenarnya kawan ni?

so?kenapa ada kawan ?
*place to share our problem selain awek/balak
*tempat untuk loitering, kepoh2 benda yang hot2 ke.
*kongsi hal2 girls ni?
*gots some collaboration?
*and bla bla bla

well nowadays, diorang ni cari kawan bukan untuk semua kat atas tu!
way i say that? 
aku notice, diorang nie slalu anggap kawan diorang nie bff (bestfriend forever) bile friends diorang buat perkara yang meng'happy'kan diorang jew. bile dah rasa useless jew terus campak ke laut!
huh! DUDE! rasa nak belasah jew bile ada friends cam ni ! 

ahhah.. ada jugak yang jenis lau dah bekepit dengan boyf dye jew terus tak ingat dunia..yang friends dye duk teman dye dari tadi kesian jew duk sorang2 tak dilayan. apa kes nie friends cam tu? huh! kalau akula kan campak bom nuclear jew..biar mampos terus..bukan buleh bawak mati pom boyf tu.

hey! apa2 dalam dunia nie kawan jugak yang kite cari.so? tolang laa respect skit kawan nie..jangan nak layan cam teddy bear buruk plak..campak2 gitu jew..eh2?? 
sal aku ni?emo semacam jew..ye laa.. aku pom kadang2 ada masalah dengan friend jugak..and nie la masalah diorang..terbawak2 sifat jiwang karat 2.tau laa nak sayang balak..tapi jangan laa sampai friends yang jadi victim atas apa yang kite buat ! kesian tau!

ok2! back to da point, and here the point ! hahaha *ayat belit2
>nowadays diorang nak kawan sebab 
- nak tunjuk diorang ada life. takdela terperap in da house atau always dengan boyf
- bile kua jew, bersama dengan geng2 hot2 sentap diorang 2.
- sebab kawan2 diorang tu lawa2/ hensem2, diorang bole tumpang glemer
- friends kaya, banyak duit bole pinjam lau papehal
- pinjam2 barang, wealthy la katekan
- friends ada vehicle, so bole tumpang lau nak pegi mane2

tak caye?
- orang yang nak kawan cam kat atas ni, diorang tak akan be friends lame sangat. 
kejap jew tu.sumpah aku cakap! diorang akan bertukar2 kawan. macam "kawan lupa kawan" la.
old proverb cakap pe? kacang lupakan kulit. haa agak2 cam tu la.
diorang tengok ade yang much better, diorang pegi.

girls..kalau ade kawan korang camni en, ko tak kawan pon tak rugi lor!
tak rugi langsung.campak laut terus!

kawan bagi aku, :
aku rasa aku treat kawan aku macam buah aty. takde la nak propa2 ape.
aku boleh pilih sesapa akan jadi kawan aku, takde sape bole halang.
also u right? tak kan la kite nak being friends dengan orang yang kite sendiri tak selesa dengan dye.
aku akan buat better choice.aku akan pilih kawan yang tak hypo.
in other hand, yang boleh suka suki dengan kite.
yang sampai tu boleh kata "kawan sampai mati"

aku caring sangat kalau masuk bab2 kawan ni.ye lor.nak caring sal sape agy. 
balak pon takde.opps!bukan maksud sku tak laku eks!
so hidup mati kawan jew every second yang kite ada. 
Sometimes if aku nak g melantak kew, diorang xde duit
nak taknak aku korbankan duit aku bayarkan untuk diorang jus untuk join makan sesama.
ada tu makan sendiri jew tak pikir orang laen. hEy!! that not me.
adeke? xke boring makan sorang2??

kawan aku diam memanjang, something wrong! aku akan tanya. if im not keep asking, aku takut! takut personal.

if aku ada balak, boys nie selalu nak condemning balak aku xbole nak judge kawan aku suka2 dye jew. if not! ill teach u lar!

sometimes tu aku sanggup bersedih drpd tengok friends aku sedih.
once kawan aku sedih, rasa dunia ni kelam! kelam sangat2.

aku care pasal diorang.
aku pom boleh nangis untuk diorang
friends is everthings.

ps: ada tu sanggup gaduh2 dgn kawan. reason: lelaki/boy!
arh.. BODOH! lau sal lelaki, ples la. campak tepi jew.

No comments:

Post a Comment