Thursday, March 31, 2011

pulanglah...

haaa..sape kenal Awi Rafael?
bukan Ana Raffali nih!
Seriously, aku pon xkenal ngan Awi Rafael ni.
tapi lepas dengar lagu Pulanglah.*lepas maen di HOT fm.
aku terus google lagu tu.
bakan ape.baest weh! cool abis arh.
korang tau nape?
cos corus dia sangat2 catchy campur2 sket base english dgn malay.


ni hah lau xcatch lagi sape ni corus dia!
"Pulanglah sebelum ku runaway
Kumenantimu everday,
Kumenunggu dari Monday Tuesdat Wednesday Thursday
Aku tak ingin tak perlu"

Catch that??
Bha.....for time being belum jadi issue lagi nih!
Korang tau2 jew arh Kementerian uh,
ade2 je halangan. ntah2 ade versi malay 100% plak.

ok2..ni dai video nya...

Lirik Pulanglah :~

Bukalah mata dah lihat dihadapanmu
Aku berdiri dekat tapi kau tak nampak
Hodohkah aku tuk sering kau campak saja
Apanya yang dia ada yang aku tak ada

Mungkinkah aku yang tidak sekaya
Mugkinkah aku yang tidak bergaya
Haruskah aku yang tetap menantikan mu 
Berikan jawapan

Pulanglah sebelum ku runaway
Aku menanti kau everday
Aku menunggu dari
Monday Tuesday Wednesday Thursday
Aku tak ingat tak perlu
(Aku dah binggung)

Aku berjalan di kota Kuala Lumpur
Semuanya nampak berbeza
tapi ku sama



No comments:

Post a Comment