Thursday, March 24, 2011

march test



hello there people! oh yeah bebeh, March test finally ended! 
sape yang tak happy kan bile ujian kan dah abis kan so tak payah lagi perah kan otak malam2 kan,
kekekeke! Bha, by right, da lame pom abes.bawu ase nak post bab result da kua! Bha
Seriously, exam ni ade yang senang ade yang tak!
Bhahaha! ko ingat aku pandai sangat ke nak decided yang exam part ni senang cam tengok orang makan?


back to da point..actually aku nak list an result exam aku!
*tak malu, result cam kelepek.nak list2 konon.
do i care? ahak!! :P
da true is aku nak korang describe kan aku ni camne!
golongan tak bape pandai ke,pandai ke, brilliant ke,and blabla bla
aku xpandai nak judge arh! tu yang sampai skung pon still like floating above da clouds!
ta insaf2 agy although 7 month agy SPM! lorh!

here da point!
B. Melayu ~ 82
English ~ 62
Mathematic ~ 89
Sejarah ~ 70
P. Islam ~ 72
Chemistry ~ 70
Physics ~ 56
Biology ~ 22
Add Mate ~ 46

so?xyah nak shocked sangat ar tngok result bio nan add mate aku tu!
ahak! time exam bio tu aku in dizziness lorh!
smpai nangis2 tau! cam budak kecik jew
and add mate tu memang uji iman aku!
nak jawab abis kua citew katun! wonderpet lak tu!
lau kua formula tahan agy!

chill arh! so camne aku nih? terok an? nak jumpa justin bieber ase!
marimar tol!
..
..
..
opss! eh korang!
ade smell somethings tak? Bhaha
Yeap, kaki aku smell arh bab balik skola terus jew berblogging!
Muahahahaha! :))
Budu punya ieja!
ahak..


dah ar wei! layan aku memang tak bole blah!
aku nak makan, tukor baju, smayang, bla bla
bye koram2...

As you make your bed so you must lie on it.

No comments:

Post a Comment